Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Derlin
Kolosalna zielona galareta
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/10 Skąd: Opole
|
Wysłany: Nie 14:17, 04 Mar 2007 Temat postu: merge/amalgamate |
|
|
proponuje aby stworzyc edytowac ta komende dzieki ktorej bedzie sie dalo dzielic materialy a nie tylko je scalac. dajmy an to ktos chce kupic 5k unita srebra. a ja mam tylko w wielkosci 123456k unita i chce z tego wyciagnac te 5k unita (takie rozbijanie na kawalki kamienia)
ps. prosil bym zeby bylo to w maire mozliwosci bardzos zybciutko dodane poniewaz trace klientow i moj interes sie sypie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Nimor
Nieśmiertelny
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10
|
Wysłany: Nie 14:21, 04 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Zamiast później rozdzielać po prostu nie łącz!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dunhere
Dziki pies o rudym futrze
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Opole
|
Wysłany: Nie 14:45, 04 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
to zwiekszcie pojemosc lockerow bo gdzie on schowa 1mln nie polaczonych surowcow na bron na przyklad?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Derlin
Kolosalna zielona galareta
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/10 Skąd: Opole
|
Wysłany: Nie 15:07, 04 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
i jak sobie to wyobrazasz drogi nimorze ze bede mial w sakiewce 50 mln. malych krysztalkow? locker ma pojemnosc 200 itemow. a i gracz tez nie moze nic prawie uniesc... po pierwsze pojemosc po drugie waga... zastanow sie czasem co prawisz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Avallac
Nieśmiertelny
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Opole
|
Wysłany: Nie 16:04, 04 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Pomyślimy. Merge też zresztą przydałoby się przerobić.
Komu merge dzisiaj sypnął muda i w jakich okolicznościach?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Benton
Dziki pies o rudym futrze
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/10
|
Wysłany: Czw 19:08, 08 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
jesli mozna cos zaproponowac to przydalaby sie komenda "merge all.material"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Derlin
Kolosalna zielona galareta
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/10 Skąd: Opole
|
Wysłany: Czw 19:59, 08 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
i co wkoncu z tym odszczepianiem zadanej ilosci surowcow?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Avallac
Nieśmiertelny
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Opole
|
Wysłany: Czw 21:55, 08 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Popieram, ale nie mam czasu. Nie wszystko na raz:/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Avallac
Nieśmiertelny
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Opole
|
Wysłany: Śro 22:28, 14 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Zacząłem dzisiaj robić, ale nie skończę. Właśnie mi koledzy przypomnieli, że jutro mam kolokwium. Znikam się czegoś nauczyć. Dokończę wkrótce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Avallac
Nieśmiertelny
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/10 Skąd: Opole
|
Wysłany: Sob 21:16, 17 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Piszę nowy post albowiem nie jestem pewny czy po edycji wątek oznacza się innym jako nieprzeczytany. Tak więc dopiero dzisiaj znalazłem chwilę czasu żeby usiąść do kodu. Dla tych co nie mogą się doczekać takich nowinek jak scalanie od razu wszystkich cząstek danego surowca czy oddzielanie mniejszego kawałka rudy postanowiłem zacząć od tych właśnie udogodnień. Są one już zaimplementowane w nowej komendzie - 'amalgamate'. Choć nie jest ona jeszcze ostatecznie skończona zdecydowałem się udostępnić ją z tymi opcjami, które są już zrobione. Have Fun.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|