Forum Wrota Czasu Strona Główna Wrota Czasu
Reaktywacja: aurora.dialplan.pl // 7000
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pad MUDa

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wrota Czasu Strona Główna -> Wrota Czasu Online
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Avallac
Nieśmiertelny



Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Opole

PostWysłany: Śro 18:41, 21 Mar 2007    Temat postu: Pad MUDa

Dzisiaj jak zapewne zauważyliście przez jakiś czas Wrota leżały. Myślę, że niestabilności naszego kodu zostały już wyeliminowane w 99% i zdarzają się obecnie tylko przy okazji wprowadzania, nowego - nieprzetestowanego lub czasem zawierającego drobne błędy kodu. Tym niemniej tego typu błędy zawsze generują noty systemowe, w których jest garść informacji na temat stanu muda w trakcie crasha dzięki czemu mamy zawężony obszar poszukiwań błędu (po prostu wiemy, w której części kodu go szukać).

Czasem jednak zdarza się tak, że mud pada nie generując noty systemowej. Odkąd sięgam pamięcią zdarzyło się to 2 może 3 razy i choć jak widać ten problem występuje niezwykle rzadko to jednak co jakiś czas o sobie przypomina. Tego typu błąd (o ile błąd programu jest tutaj przyczyną) przy wielkości kodu naszego MUDa jest dla mnie praktycznie niemożliwy do zlokalizowania tak długo jak długo nie będę posiadał wiedzy w jakich okolicznościach występuje. Dlatego też proszę wszystkich, którzy byli obecni podczas dzisiejszej kraksy o wyspowiadanie się tutaj co w tym czasie robili, jakie było ostatnie polecenie wysłane do gry.

WAŻNE!!! NIE OPOWIADAJCIE MI TUTAJ O INNYCH PRZESZŁYCH CZY TEŻ PRZYSZŁYCH JESZCZE PADACH! INTERESUJE MNIE TYLKO TEN JEDEN KONKRETNY PRZYPADEK Exclamation


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Voas
Pospolity Kot Uliczny



Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Śro 19:40, 21 Mar 2007    Temat postu:

zapewne quit...

a tak wogole to ciekawe ile osob sie skapnelo, ze mud wogole nie dzialal.... mam na mysli mala liczbe graczy.... ehh Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Avallac
Nieśmiertelny



Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Opole

PostWysłany: Śro 21:51, 21 Mar 2007    Temat postu:

Voas twoje zdolności rozumienia tekstu mnie poraziły Very Happy Dla innych, którzy nie zrozumieli Razz Chodzi mi o ostatnią komendę przed sypnięciem się gry. Czyli: "wpisałem east i mud padł" -> dzięki temu wiem, że błąd być może znajduje się w kodzie odpowiedzialnym za poruszanie się. Voas daj znać czy teraz pojąłeś Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Voas
Pospolity Kot Uliczny



Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Pią 13:14, 23 Mar 2007    Temat postu:

nie martw sie... zartowalem z tym quitem....
bardziej chodzilo mi o to, ze pewnie malo osob zauwazylo wogole pad muda... miedzy innymi ja... Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wrota Czasu Strona Główna -> Wrota Czasu Online Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin